En svettig morgon hälsning

Vilken natt..Jag som la mig ganska tidigt bara för att få mkt sömn...det kunde jag ju glömma...
La oss i sängen, Johan låg och klagade på att han inte var trött, men det var jag, så trots värmen höll jag på att somna, men precis innan så sätter Johan igång och snarkar! Nehe, han va ju inte alls trött...Morr..fick inte tyst på honom förrän efter 12...å sen i denna värmen vaknar man ju en massa gånger oxå..så mkt sömn det blev det inte..Å så ska man orka hela dagen..Ikväll gäller det att jag somnar innan Johan ens hunnit komma hem..han slutar vid 11..
Ne, ska få lite gjort innan det är dax att cykla iväg.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja du är redan på jobbet. Jodå varmt idag med när man vaknar inte alls skönt vill få ut lite värme. Får se om det blir Göteborg eller? Ha ne bra dag. Kram mamma

2009-07-03 @ 07:08:24
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahahaha :D

Ständigt dennna snarkande Johan...;)

Kra på dig

2009-07-03 @ 10:17:03
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0