Fredag=)

God morgon!
Det regnar inte idag, inte än iaf=)
Idag blir det ju då stan med mamma, ska åka sen vid halv 10.
Imorrn sen bär det av till Göteborg, härligt när det händer lite=)
Får passa på att njuta nu när jag är ledig fred-sönd...har vare skönt att ha haft 3 ganska lugna veckor, men nu är det ju slut på lugnet...Det är ju alltid lite trist att behöva vara på jobbet hela sommaren, men samtidigt behövs ju pengarna, ska bli härligt när vi får in 2 stora löner, är vi ju inte direkt bortskämda med... Ska bli härligt att kunna spara pengar igen=) Kanske unna sig ngt extra, men mest ska här sparas..ska det sen bli flytt och ny bil å allt så krävs lite pengar, så är det ju bara.
Ska väl nu ta och läsa lite bloggar å sen blir det frukost och göra mig iårdning.
Tänkte först om jag skulle cykla ner till stan, men det är lite för osäkert väder för det, så kul är det inte att cykla i regnet..Annars har jag faktiskt börjar gilla att cykla, har jag ALDRIG gjort förr, men nu inser jag hur snabbt man faktiskt kan ta sig fram, å det går snabbt även om man tar det lugnt, underbart=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0