God morgon!

Fick lite brått nu...
Kom på nu ett par minuter i 9 att e stänger av vattnet mellan 9-11...Å jag som är så där att jag abslout inte kan gå ut utan att ha åt minståne tvättat av håret...så fick bli en tvätt i räser fart..är inte säker på att jag ska ut över huvud taget idag, men om man får för sig det så blir det ju självklart mellan 9 och 11...
Tog och fyllde upp lite behållare med vatten oxå, har man inte behövt vatten förrut så lär man ju behöva det om man inte har möjlighet att få tag på det...
Det är fortfarande väldigt grått idag, men det verkar iaf inte regna...skönt det=)
Vad som händer idag det visar sig, inga planer som vanligt...Fast det är ganska skönt att slippa ha allt inplanerat hela tiden oxå.

Blev lite lustigt med bloggen igår...
La in youtube klipp, men det går tydligen inte att se om man använder explorer, dock via firefox så finns de kvar..Det lustiga är att jag la in dom via explorer...Men iaf, ser lite lustigt ut när det är ett stort glapp..Men vet inte varför det blivit så.

Ska väl ta å läsa lite bloggar nu och sen blir det frukost.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! hittar inte adressen till ulcerösen? Kram mamma

2009-07-07 @ 19:46:33
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0