God morgon!

Idag är man uppe tidigt...ska ju till Göteborg=)

Gårdagen då, möte upp mamma på stan strax innan 10, gick runt å kollade på allt möjligt, kläder å sånt där kul=)
Blev lite handlat, lakan, lite kläder, ett par paraply och en så fin regnponcho...tycker att de är jätte fula egentligen, men perfekt då man cyklar om det regnar..
Ca 4 timmar var vi på stan...jag om brukar vara trött efter ett par timmar..=) Men tar man det lugnt och inte stressar så går tiden, provar man dessutom kläder går ju tiden ännu fortare.
Har inte orkar ta några bilder tyvärr, får se om jag gör det imorrn eller nått, lovar inget.

Idag är jag sååå trött, som vanligt när man ska upp tidigt..men vi tänkte att vi ska hinna få i oss frukost innan vi åker.
Sen kan man ju faktiskt sova på bussen, skönt=)

Nehe, allt för mig just nu.
Ha en bra dag.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0