God morgon

Vaknar av att det är lika varmt som vanligt..puh...
Nåväl..morgondagen som jag lovade att blogga om.
Vädret såg lite så där nja ut lixom, hade ju planerat att åka å bada hos Johans föräldrar..Blev lite ändrat till en början iaf..Åkte ut till Bergs slussar en stund..Va ett tag sen jag var där ute.



Möttes av broöppning när vi kom dit..egentligen ganska häftigt hur man lyfter upp vägen så där..



Vattnet som forsar ner, bakom står en båt som vill fram.



Johan ♥



Å jag..



Många slussar här.



Ganska långt ut står det en gubbe...Bilden är jätte mkt zoomad, så blev ganska suddig...

Efter att vi vare i Berg var vi så varma att svetten rann om oss...trevligt värre...svinvarmt..så åkte hem till Johans föräldrar för att bada i deras pool..såå skönt, å inte behövde man frysa heller..inte i 30 graders värme..i vattnet...så badade och solade lite innan solen gick i moln allt för mkt, då blev dte duschen för att sedan när vi kom ut igen hade ju så klart alla moln försvunnit och det var svinvarmt igen...Men inget mer bad då, det fick räcka..
Senare på kvällen sen blev det grillat, mumma=)
Sen hem å försöka få Johan i säng..hehe...låter som om han vore ett barn...men ska man upp vid halv 4 behöver man sova...det gjorde han inte...han somnade kanske vid 12!! Inte många timmars sömn alls ju...Det märktes nu när jag kom upp, för mobilen hade han glömt hemma..Undrar hur han ska klara hela dagen utan den...
Nåväl, det var min gårdag, nu ska jag ta å ringa mamma å höra om det är ok att jag kommer dit idag, sola lite=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0