Har lite ont

Envis som man är så fich eftermiddagen bestå av lite städning..lagom härligt efter man kommit hem och redan har svinont..Men måste ju få ordning på hemmet oxå..Imorrn får det bli damsugaren och torka av golven..

Igår när Johan kom hem hade han köpt med blommor=)



Så fina, tyvärr är det lite för varmt i lägenheten så de lär inte klara sig så länge, men fina är de att titta på så länge iaf=)

Å så var Johan tvungen att larvasig igår..Dessutom hade han låtit sin bror raka skallen på honom...Nästan inget hår alls kvar på huvet...en halv millimeter eller nått sånt..Lite småsur blev jag...Jag vet att han vill ha kort, men lite hår på huvet tycker jag han ska ha..Men men, tur det växer ut snabbt på honom..=)



Fråga inte...=)

Funderar på att lägga mig i badet en stund, är dock lite rädd för att jag inte tar mig upp..borde kanske egentligen bara lägga mig med ett ordentligt stöd för nacken och bara vila..
Får se hur det blir..
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad rart av honom att komma hem med blommor.

Kram ikväll är det unga mödrar mellan 20.00-21.00 bara på torsdagar

2009-07-30 @ 17:36:30
Postat av: FS

www.falsksanning.blogg.se

Check it out ;)



Har en frågestund så om det är något du undrar äre bara att fråga på för kommer inte ha det ofta!

xoxo FS! ♥

2009-07-30 @ 17:52:43
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0