Ingen bra dag=(

Skulle upp, till jobbet, vaknar, det knakar till i nacken, nackspärr...SÅ härligt...Nej!
Låg där och försökte vrida och vända på nacken, ville inte vara hemma från jobbet...hallå, alla pengar jag ska tjäna då?
Det tog mig 20 min att komma upp från sängen, insåg att det inte skulle gå, så var tyvärr bara till å ringa jobbet.
Blir jobbigt att sitta upp så här egentligen, men för att strecha nacken så måste jag nästan sitta upp..Försöker komma igång så smått..Måste ju försöka bli bra så fort det bara går.
Tyvärr har jag sån smärta oxå som strålar ut, så det är inte lätt att röra huvet lite grann, men måste ju som sagt...tar ju fruktansvärt lång tid annars.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ne men herregud va ofta du får nackspärr egentliegn..Jag har ju aldrig haft d sådär som du alltid verkar få d..Stackare, verkar som att du e en sån som tydligen lätt får d tyvärr..Inte kul alls för dig, hoppas bara du blir bättre snart, e ju så typsikt med pengarna..Kram

2009-07-29 @ 09:07:56
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0