Inte tid

Nu har jag lagt allt för mkt tid vid denna dator idag..
Måste ta å göra mig iårdning.
Måste försöka få in pajen i kylen oxå, så Johan har ngt att äta när han kommer hem, eller ikväll eller när han nu vill äta.
Skulle så gärna vara hemma den här kvällen, bara känner det...men men, jobbet väntar så det är bara att ta sig dit.Kvällarna är ju ändå ganska sköna att jobba, om det inte vore för att jag måste upp och jobba imorrn..börjar 7:30 då..mer sovmorgon än att börja 6:45 iaf, det gör jag på onsdag.
Men nu får det vara bra med jobbprat..nu ska jag fixa iårdning mig istället.
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Becca

Vet hur det känns.. Brukar sluta 11 på kvällen ibland och börjar klockan 7 dagen efter. Haha, man är ju inte så pigg dagen efter :)

2009-07-20 @ 20:30:16
URL: http://miim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0