Jag som ville sova!!

Då har man lite sovmorgon...
Mår dessutom inte helt toppen då jag är lite förkyld, som tycks bli värre och värre, så hoppas den stoppar där den är nu.
Men iaf, halv 8 typ drar de igång och börjar klippa gräs, men ok då...Klockan 8 drar de igång och borrar i betongen...de ska tydligen göra om en massa badrum...Å det tar sin tid att borra igenom allt..vi vet ju..ca 2 år sen det gjordes hos oss...Det är bara det att är de var hos oss fick vi öronproppar pga av det höga ljudet, men för tusan, ljudet är ju lika högt nu när de är i någon annan lägenhet, får för mig det är den över oss...De skulle behöva dela ut öronproppar till alla som bor här..Har ingen lust att få hörselskador. Hade iaf hemma, så nu sitter man här och det är så obehagligt...Jag fåt känslan av att jag ska svimma när jag inte hör som jag ska...Så det är otäckt att ha dom i öronen, men vill ju som sagt inte få hörselskador heller.

Idag är mamma å pappa iväg å åka kinda kanal, härligt, blev fint väder oxå, får hoppas att det håller sig så, men det gör det säkert=)

Ska ta å läsa lite bloggar å så nu.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0