Lördag morgon

God morgon på er.
Har ingen lust att jobba till halv 10 ikväll..men det får gå ändå..
I natt hade vi jobbiga samtal..Först ringer Johans mobil, tyvärr hade han glömt stänga av ljudet...Nått jätte lustigt nummer, typ 4 siffrigt eller nått, å när han svarade så sa nån typ att det var danska polisen..personen lät dock inte nykter..Johan la på och direkt efter så ringer det ett mobilnummer hem, hinner inte upp att svara, sen ringer samma mobilnummer till Johans mobil och han svarar, då är det någon som svarar att det var, patrik eller nått liknande, å som påstod sig känna Johan, Johan säger ju att han inte vet vem det är, och personen frågar om det inte är Johan och Annica Sellström som bor i Malmslätt/Björkliden, ööö??ne?? Vi kollade upp det där, finns inga fler med våra namn i Linköping ens.
Man börjar ju undra, har de lixom kollat upp namnen och numren som de ju gjort vet de ju att vi inte bor där..Kändes lite obehagligt faktiskt...Å jag som sov så gott, det tog mig nästan 2 timmar att somna om...Så kanske inte lustigt att jag är trött idag..
Nu ska jag få i mig lite frukost.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Har haft enn jätte bra dag och god mat. Ha en bra lördag kväll. Kram mamma

2009-07-25 @ 19:03:09
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch så obehagligt :/

2009-07-27 @ 12:36:01
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0