Mat

Är ju då tvungen att laga mat..ensam och äta ensam..sååå tråkigt det är..Men men, fick bli paj, den står i ugnen nu...trodde den var klar förrut, men så skulle jag skära i den och då hade den inte stabbat sig än...så får väl stå inne ett tag till. Jag som är så hungrig...=)
Om ett par timmar ca är det dax att ge sig av till jobbet igen, känns som jag jämt är där...Men 2 jobbiga veckor kan ju göra att det känns som man är där jämt...48 timmar förra veckan och 50 denna..Nästa vecka sen är betydligt lugnare..så man ska väl inte klaga..Å det ger ju en del pengar att jobba oxå=) Helger med lite ob är ju inte helt fel=)

Jag är fortfarande HUR trött som helst, skulle gärna lägga mig och sova bort resten av dagen, torsdag när jag är ledig kommer jag säkert sova en massa, trist på ett sätt att sova bort en massa av en ledig dag, men nån gång måste man ju få sova oxå.

Kan lova jag inte gjort många knop här hemma idag..typ, inte ett skit..Man känner sig lite lat, men måste få vara det ibland..dock är hela lägenheten i stort behov av en storstädning..Men när ska det hinnas? Får ta nån eftermiddag både Johan å jag tillsammans så går det ju ändå ganska fort=)

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg:)

2009-07-20 @ 13:54:47
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Roligt att du vill vara med .. men vad vill du att det skall stå om din blogg som gör läsaren nyfiken och vill titta in..?

2009-07-20 @ 14:34:10
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0