rast

Är hemma på lite rast just nu..
Sger bara en sak, FY VAD DET ÄR HEMSKT ATT GÅ I 45 MINUTER I ÖSREGN....Va så lat i morse och orkade inte alls cykla, så Johan skjutsade mig till jobbet innan han själv åkte, å sen fick jag ju då gå hem i detta hemska väder..Kändes som om jag aldrig skulle kmma hem, hade lust att bara sätta mig nånstan..Men hem kom jag, mer eller mindre dränkt...
Har ätit lite, diskat, slöat, sovit i ca 15 min...Jag är dörtrött och vet inte alls hur jag ska orka jobba kvällen oxå, men på ngt sätt får det gå, brukar gå ganska fort ändå, får hoppas på det även idag.
Johan kommer snart hem nu iaf, få träffa honom några minuter innan det är dax för jobbet, imorrn blir oxå en sån där dag då vi inte träffas ngt...Johan slutar vid 15:20 och måste till polisen å jag börjar 16...polisen ja, tror inte jag skrev om det...Johan fick ju hem en postavi i hans gamla namn, hämtade inte ut det eftersom vi inget beställt och namnet stämde ju lixom inte...Så googlade Johan på avsändaren och det visade sig vara droger...Rindge polisen och frågade hur vi skulle göra, de tyckte Johan skulle ta sig till polishuset på måndag och lämna in det där...

Ska nu ta å kolla runt lite på bloggar å så.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Glömnde fråga hur det gick med bilen? Ha en fortsatt bra kväll. Kram mamma

2009-07-19 @ 19:48:41
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gtattis på namnsdagen!!!! Kram mamma

2009-07-20 @ 10:46:06
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja slutade nio, så blev sammanlagt betalt för 11 timmar, ca 2000 före skatt så d va d man fick tänka på..

Men du måste väl ha jobbat lika många timmar du me va om man räknar bara självaste arbetstiden?

Kram

2009-07-20 @ 12:30:16
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0