Så trött

Känner att denna bloggen har blivit extrem tråkig, jag uppdaterar jätte dåligt och inga bilder eller nått...Men det är inte lätt att hinna med när man jobbar heltid med en massa knastider...
Idag kom jag iväg jobbet något tidigare, var hemma den tiden jag skulle slutat, rätt skönt=)
Johan är iväg å jobbar så jag får sitta här ensam, men måste säga att det ändå är ganska skönt, för är så extremt trött, så ska bara slöa och ta det lugnt=)
Å detta väder då...
När jag cyklade till jobbet så öste regnet ner och jag hade motvind...tro att jag var blöt när jag kom fram...När jag nu cyklade hem, gassade solen och jag hade motvind...
Blåsa ska det ju alltid göra, men vilken skillnad på väder ändå..Trodde inte att det skulle bli nån ljusning idag när man såg hur grått det var imorse..
Jag köpte mig en cykelkorg igår, en som man ska ha fram..så tog jag med mig den ner...gick inte att sätta på den, ringklockan satt ivägen, så fick sätta korgen där bak ändå, men ska väl flytta lite på klockan, men hade ju varken tid eller ork att springa upp och hämta skruvmejsel och hålla på imorse..
Får fixa det nån dag...orkar dock inte det nu..troligtvis inte idag alls..
Kram på er.



Jag vill tillbaka till Danmark...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Vem vill inte tillbaka, fast dom har inget bra väder där men det är annorlunda ändå man känner sig hemma där. Idag ser det ut som det blir bra väder. Kram mamma

2009-07-29 @ 05:42:36
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0