Söndag kväll

Dålig uppdatering blir det när man jobbar hela tiden...
Just nu är jag så trött så jag vet inte vad...Fast känner som nått tryck eller vad jag ska säga i ena örat, eller typ som om det är varmt i örat, å så känner jag mig febrig, har dock ingen feber...Skulle tro jag mår så här pga av tröttheten helt enkelt.
Johan ska upp tidigt imorrn, så ska snart slänga oss i säng, det behövs..
Ja, idag då, jobbade 6:45-15:45, sen kom Johan och hämtade mig för att åka hem med tvätten som Johan hade tvättat upp hos sina föräldrar, så åkte vi sen och handlade lite mat..Så nu ska vi väl förhoppningsvis klara oss ett tag=)
Kollade film ikväll, resan till jordens medelpunkt. en 3D film egentligen, men det gick inte att kolla med vår gamla tv, blev helt lustigt, den röda färgen från de där glasögonen var det enda man såg, så allt blev rött..så fick kolla filmen som vanligt istället. Men den var iaf riktigt bra=) Å jag höll mig vaken=)
Imorrn är jag ledig, vet inte alls vad jag ska göra då, sova till 9 eller nått blir det väl iaf, om jag kan sov vill säga, inte alltid det går när man väl får sova.
Har en lugn vecka nu, så finns möjlighet att det blir lite mer bloggande.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0