Störningsjouren

Jag tror ärligt talat att störnigsjouren kommer att ringa på snart...
Märkte på en gång när vi la oss att detta kommer bli en hemsk natt då Johan började snarka innan han ens knappt hade somnat...Gick upp å satte mig här, endå inte så trött, å ska inte upp tidigt imorrn så det är ju lugnt...Men herre gud säger jag bara...Synd att han inte snarka så här nån av nätterna i Danmark så mamma å pappa eller syster eller Anders kunde få höra honom...Är väl ingen som riktigt tror på mig hur mkt den karln kan låta...Det går inte beskriva vilket oväsen han kan föra...
Har försökt spela in så många gånger, men då verkar han helt plötsligt VÄLDIGT medveten om att jag ska göra det och blir tyst, jag stänger av och han börjar, jag knäpper på och han slutar...SÅÅÅ typiskt.. Allt för att ingen ska fatta vilket h-vete jag har vissa nätter...
En sån här natt när jag inte ska upp tidigt är det väl en sak, men de nätter jag ska upp tidigt för att jobba eller gå till skolan eller så..då är det ju hemskt..
Aja...ska försöka få tyst på honom, känner jag börjar bli trött, å ska jag inte sova bort hela förmiddagen imorrn är det bäst jag kommer i säng.
Uppdatering om vad jag hittade på idag kommer imorrn, orkar inte ta det nu.

God natt...jag ska försöka få min natt god...om inte annat ska Johan upp vid 5...så då ska jag väl iaf kunna somna om inte annat...=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0