Tråååååk

Vad tråkigt det är när man sitter ensam hemma...Bra mår jag heller inte...sååå jobbigt...Jobba ska man, kvällen...fast kvällarna är ofta ganska sköna att jobba..värst är väl att man ska upp tidigt imorrn igen...
Ska snart fixa med lite mat, gillar inte att laga mat ensam för att sen sitta och äta den ensam, men måste ju äta, så får bli pasta och ost å skinksås, det går ju snabbt och smidigt att göra iaf=)
Blive lite mer mulet ute...trist, trodde vädret skulle hålla sig fint..hoppas iaf att mamma å pappa har fint väder...kan ju vara olika bara nån mil bort.
Skulle inte förvåna om det börjar regna lagom tills jag ska iväg till jobbet, den vanliga oturen ju...
Kanske låter jag lite klagande...men det är jag idag oxå...Vakna på det sättet som jag gjorde, vakna och inte må bra, hur positiv kan en sån dag bli lixom?

Skulle vilja ha semester...alla andra får ju...eller ne, alla får inte...men de flesta runt omkring mig iaf...
Jag räknar ner veckorna nu, på semvikariatet, 5 dagar ledigt tills skolan sätter igång..SÅ skönt att få vara ledig då..längtar...Johan å jag ska nog hitta på ngt då, han ska se till att vara ledig ngt då, det behöver vi..man blir lite deppad av att bara jobba och aldrog få vara ledig nån längre period..
Så även fast vi var i Göteborg i helgen och vare i Danmark en vecka så behövs mer...Det bara är så..



haha..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0