Du varma morgon

God morgon!
Sjukt vad varmt det är redan på morgonen så här..
Idag är det jobba 16-21:30 som gäller, sen hem å sova på en gång eftersom jag imorrn jobbar 7-11 och är sen ledig till på fredag, underbart, hoppas bara att vädret håller i sig när jag är ledig..För även fast det är FÖR varmt, så vill jag ju heller inte ha en massa regn å rusk..
Innan det är dax för jobbet då..vet faktiskt inte..inga planer..kunde inte sova i morse iaf, för varmt..typ 25 grader i sovrummet å så kom man ut i resten av lägenheten, ännu varmare..i köket är det 27 grader!
Ska snart försöka få i mig lite frukost, men kollar nog lite bloggar och nyheter först.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0