Dumma cykel!!

Skulle ner å fixa med cykeln..inte vare på den på flera år...Så pumpa upp däck och rengöra var tanken...
Först när vi kom ner trodde jag cykeln blive stulen..den stod inte på sin plats..men den var bara flyttad...tack för den iaf...Började pumpa upp framdäcket och det blev fyllt...gick till bakdäcket å där bara pös det...säger bara en sak: FAN...måste jag ju gå imorrn...vilket betyder att jag måste upp ännu mer pisstidigt...morr...varför kan man ju undra???
Men..inget att göra åt..blir till å traska och se glad ut ändå...Hoppas på att det inte regnar bara..inte för att det är skönt att cykla i regn heller, men det går ju iaf lite fortare än att gå..
Får bli att köpa ny slang till cykeln sen...vi som va på biltema idag..nu får det blir efter att vi kommit hem från Danmark, hinns inte med innan...

Är inte riktigt lika trött längre...dock fått en jobbig huvudvärk..tror det är vädret, ev skulle det komma åska till kvällen, kanske skulle behövas..gillar inte när det åskar egentligen, men försvinner huvudvärken av det kan det ju vara ok, å så är jag ju inte ensam hemma..det är ju skönt.

Ska kolla lite bloggar nu..sen blir det soffläge och samtidigt skriva lista på vad som ska med nästa vecka.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: ida

jaha..ok, det kan ju vara intressant.

jag läste barn och ungdomssjukvård, tyckte det var mest relevant med tanke på att vi gick BF på gymnasiet.

jo, han måste ju bli det. det tycker vi oxå, men som sagt. vi får väl se i höst vad de säger då.

kram

2009-06-10 @ 17:35:03
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: susanne

Godkväll!!! Soffläge? Ja det blir det nog här också så småning om iallfall. Jag ska ju ha Evy på beök imorgon och gissa vem msom äter upp mitt sista fika bröd fast han ätit en massa innan. Ha en bra kväll i soffan. Kram mamma

2009-06-10 @ 17:54:25
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken otur me cykeln då, å när ni va på biltema idag dessutom liksom..

Jora ja fick tag på allt ja skulle ha, så nu e d klart t Danmark, bara lite annat kvar. Fast Anders körde ut mig innan han skulle t jobbet å sen hade ja sån tur me bussarna hem så d gick ju bra ändå =)

Kraam

2009-06-10 @ 19:34:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: "Peter" ;)

Släng över cykeln till Magnus så fixar han det där snabbt och billigt. ;)

2009-06-10 @ 23:50:54
URL: http://mariapetersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0