God morgon!

Jag vet faktiskt inte riktigt var jag ska ta vägen..värmen tar kol på mig..blir arg på mig själv för att jag klagar...men aså svetten rinner konstant...I natt blev det fullt öppet fönster, fläkten igång och iskallt vatten i sprayflaskan..men det hjälper inte...
Skan iväg å träna nu på morgonen...Se hur varmt det blir..Gissar på mer eller mindre hemskt...Men det får gå ändå.
Ska hämta upp mamma först oxå så hon kommer iväg oxå, sen blir det iväg å handla och sen hem till mamma å pappa, blir grillning där ikväll sen, ska nog föröska sola lite oxå, om jag orkar i värmen...får ta med sprayflaskan...eller varför inte ta vattenslangen=)
Har god lust att köpa en ac aså...nån som har 4000 till övers och vill köpa en till mig? Såg nån i nått reklamblad, portabel, det enda som behövdes var ett eluttag, funderar på var kondensen tar vägen, men de har kanske nån behållare eller nått...
Men, 4000 till övers har vi tyvärr inte...så får nog fortsätta svettas som en gris de få dagar det är varmt...för gissa på vem som kommer att klaga sen när det regnar å är grått och trist...
Är aldrig nöjd helt enkelt...

Ne, ska se om jag får upp Johan nu så vi kan käka lite frukost.
Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0