God morgon

Är lite trötter, även fast vi kom i säng tidigt igår..kanske är det vädret som gör det...
Kommer bli upphämtad av mamma om ca nån timme för att följa med till sjukhuset.
Sen är det ju nergrävning av farfar å det där.
Synd att det ska regna jämt!
Har fått sova lite bättre i natt, köpte näsvingar till Johan igår, som ska göra at man snarkar mindre..å han snarka bra mkt mindre, även om det kom lite ljud då och då...Å sen imorse var det helt plötsligt som vanligt igen...Men då hade han tappat dom...

Tänkte jag skulle få i mig lite frukost å så nu..Hoppas inte mamma läser det innan hon själv hunnit äta...
Hon har nämligen fått töma hela magen och inte ätit ngt sen igår eftermiddag, eftersom hon ska göra en endoskopiundersökning..Jag är inte avundsjuk på det...

Ne som sagt. lite frukost..
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

oj då ny design väldigt fint måste ja säga!

trevlig helg Annica, skulle väl kunna ta o ses tycker ja??



kjam

2009-06-05 @ 10:30:49
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Tack för ditt stöd idag det känns skönt att veta jag har någon vid min sida. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-06-05 @ 18:42:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0