God morgon

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande...
Har märkat att de senaste dagarna har det bara varit god morgon inlägg...sorry...
Drar gårdagen här då..
Först hämtade mamma å pappa upp mig för att vi skulle träna...trodde vi ja...de hade satt upp en skylt på dörren att de hade stängt...Ingen info om det innan, ingen som stod i schemat..tro man blev sur när man räknat med att få träna å inte få göra det..
Åkte iaf å handlade lite sen, för att efter det åka hem till mamma å pappa.
Väl där hemma så blev det en promenad på ca 1½ timme.
Sen skulle pappa kolla formell 1, jag la mig i soffan då jag med..somnade i en timme=) skönt var det=)
Strax innan 4 kom Johan, Anders och syster och vi fikade, bytte däck på vår bil och satte sedan igång grillen.
Mums med grillade revbensspjäll=)
Sen resten av kvällen satt vi och pratade och drack..=)
Åkte hem vid 11 tror jag, satte oss en stund vid tv:n när vi kom hem men la oss ganska snart. Kom upp nu vid halv 11...Jag tror aldrig jag sovit så länge...men skönt var det...frågan är bara varför jag fortfarande är trött??

Nu har vi ju kommit till idag, ska äta lite frukost/brunch, sen får vi se vad som händer resten av dagen.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej!!!! Tack för en trevlig tid tillsammans igår. Ja vi låg lite längre idag med halv 7 så blev det frukost, tog sen en promenad solen har jag varit framme vilket inte jag trodde den skulle vara idag men gör inget skönt med bra väder bara det består så vi får fint väder i Danmark. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-06-07 @ 11:30:49
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0