God morgon

Nu är det ngt lustigt med blogg.se igen...
Jag kommer in här, men jag kommer inte in på någons blogg för att kunna läsa..Mysko...Får se om detta går att publicera sen ens...
Är ju då "ledig" idag...Så bestämde mig för att sova ut, ställde ingen klocka eller nått...när vaknar man? Halv 8...Jag kan verkligen inte sova till 9 längre... Kan ju ev ha med värmen att göra oxå..24 grader i sovrummet, trots öppet fönster...Å det värsta är ju att det kommer bli ännu värre när det blir ännu varmare ute...
Idag är det iaf lite sämre väder...skulle väl bli regn, får se..kanske skulle lägga mig på balkongen och sova...=)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag..
Johan slutar vid ett, så hela eftermiddagen och kvällen har vi tillsammans sen iaf=) Se vad vi hittar på då..först tänkte jag om vi skulle träna, men eftersom vädret inte är jätte bra så kommer det nog vara fler som tränar, så ev åker vi imorrn bitti istället, de öppnar 7, jag ska vara i skolan först vid halv 1 och Johan är ledig, skönt att börja dagen med tränig oxå...
Så blir det inte regn kan man ju ta en långpromenad med stavarna=)
Men förmiddagen...Har tagit upp kött som ska bli köttgryta sen, men tar väl ett tag att tina..ett helt kilo kött...Gissa om vi kommer kunna fylla frysen med matlådor=) Blir ju några stycken iaf, men det skadar aldrig.
Ska väl kolla igenom det vi ska redovisa på torsdag oxå, se om jag ska lägga till lite..
Det är väl min dag det...
Ryggvärken har flyttat sig nerår..mysko...Ja jag vet mamma å syster att jag borde gå till naprapat...men som ni kanske märker har vi så många andra utgifter att jag får gå i sista hand...
Men efter sommaren skulle man kanske gå, när vi båda har haft bra löner å allt...För visst vore det skönt att bli fri från smärta...Så hopn även kan knäcka min nacke lite som jag har såna problem med...

Nu ska det bli kul att se om det går att publicera detta då..


Bara för att lägga in nån bild oxå...
High chaparall camping

Kommentarer
Postat av: Lans - konst kiruna och kaniner

sv: tack så mycket (:



ja, blogg.se är skummt. Är ju rätt ofta det inte fungerar att läsa folks bloggar..

2009-06-02 @ 10:13:47
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0