Hemma

 Då var man hemma nu då..är såååå trött..fast har inte varit så farligt trött idag ändå..men det kommer nu när man kommit hem och släpper allt..då känns det...så mkt att lära och ta in..men det ska nog gå bra det här.
Johan håller just nu på och plockar fram lite av det vi ska packa..jag orkar inte just nu, så sitter här en liten stund..tar det lugnt innan det är dax för tvätten sen...
Hjärnan slutade tänka nu och jag kommer inte på ngt alls som jag kan skriva om...Så det får väl räcka där..
Kram

Kommentarer
Postat av: "Peter" ;)

Hej, vet du när varorna från paryt kommer, jag reser bort en vecka från och med söndag. Puss och kram.

2009-06-11 @ 17:07:10
URL: http://mariapetersen.blogspot.se
Postat av: susanne

Godmorgon!!! Ja nu är det inte långt kvar till Danmark, men vilket väder vi har idag det öser ju bara ner. Idag har man lite att styra med som sagt var jobba och sen ner till stan hem sen och packa. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-06-12 @ 06:11:03
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0