Hemma

Då var man hemma efter träningen..
Va typ inget folk alls där, vi va kanske 5-6 personen där..så skönt när man slipper stå i kö till allt=)
En ny maskin anlände idag oxå..en ny benpress. fast vi prova den inte idag då de ju höll på att sätta ihop den. Men roligt när det kommer ngt nytt iaf=)
Johan har nu åkt iväg till sina föräldrar för att fixa med bilen och se om de kan hitta något fel..Eller om den är i någorlunda bra skick.
Så här blev jag då ensam hemma..Fast ska ju iväg till skolan sen...Ska vara där till halv ett, så åker vid kvart i 12 ca..Ska ta och äta innan dess oxå..men tro inte att jag ställer mig och lagar mat till mig själv...nån måtta får det allt vara..blev ju rester igår, så får bli det.=)
 Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nee han e allt bra knäpp den där Johan, men som sagt bra att du stod på dig så ni åkte iväg iaf..=)

Joo tänkte på d du skrev om imorn, då skulle vi ju kunna ses, han ska ju jobba samma tid inatt å imorn oxå så all tid ja inte e hemma å stör honom e ju bra :) Ringer dig senare idag om d då..Kramar

2009-06-03 @ 16:16:41
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0