Måndag igen

Veckorna består bara av måndagar..
Ska in till skolan en liten stund idag, nån handledning med läraren en timme å sen får vi väl se om vi måste sitta något mer.
Skulle VERKLIGEN behöva hem och städa sen...men ev tar jag å sover nån timme när jag kommer hem, för att sen när Johan kommer hem ge oss ut i solen och njuta av den=)
Skulle ju b li sämre väder imorrn..lite trist...Får hoppas värmen kommer åter snart igen då.
Det värsta med värmen är väl att det är så svart att sova..men i natt gav jag mig fasen på att lyckas...Iskallt vatten att dricka, en sprayflasak emd iskallt vatten som Johan fick spraya hela mig med, å så helt öppet fönster..å jag somnade, låg till å med me täcktet och tyckte det var lagom=)

Kan ju visa er vad mamma fick av mig ocg syster..


Bild lånad av mamma

Johans mamma fick en liknande, fast lite mindre då den bara var från Johan.
Syster och jag var ju två som gick ihop.

Ne, om jag skulle få i mig lite frukost så jag hinner iväg till skolan sen...Sitta och gäspa där lite=)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja vet inte hur det blir med jobb måste jag upp så blir det inget jobb lyder dom nu eftersom vi snart ska till Danmark. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-06-01 @ 07:20:09
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gud va jobbigt om du ska behöva spraya å dricka en massa iskallt vatten för somna, ucsh då har man d jobbigt ;) Men nu när d e så kallt slipper du ju d iaf..Kram

2009-06-03 @ 10:21:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0