SÅ ARG!!

Aså denna dagen...
Började ju med att jag vaknade i natt å va så pissig i magen, vilket gick över.=)
Pappa kom å fixade med cykeln, tog lång tid då det krånglade..varför inte lixom?
Efter följde jag med pappa hem, hämtade upp syster på vägen oxå, så solade vi ett tag, skönt men varmt...
Mamma å pappas grannar hade sabbat deras häck! Jätte snällt..NOT!
Blev en liten tur in till stan, mamma å pappa skulle till banken, sen åkte vi hem till mamma å pappa igen.
Johan kom å hämtade mig efter han slutat jobba, när vi skulle starta bilen så startade den men direkt efter så lät det som jag vet inte vad, som om den skulle sprängas eller nått...å så dog den...gjorde det om och om igen...sen började den låta på annat sätt, provade att gasa och bilen dog...flera gånger det oxå...trodde inte vi skulle komma därifrån...Men sen helt plötsligt så startade den och lät normalt...så vi körde iväg, vi kom hem men bilen orkade lixom inte riktigt som det brukar..
Nåväl..lovade pappa att kolla cykeln när vi kom hem...den hade så klart tappat en massa luft! När ska det ta slut lixom?
Pappa kom igen, även fast jag sa att han inte behövde det..men skit samma, ny slang på..hade ju som tur var köpt 2 st=) Kollade slangen sen å det var ett mini mini mini litet hål i den...
Morr...Vet inte vad man ska säga...
Nu håller vi iaf på att fixa mat..blir smidigt med spaghetti och köttfärssås, så jag kan få med mig matlåda imorrn oxå, perfekt mat för det=)
Ne, ska kolla till maten nu...
Orkar inga bilder nu...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Terese

Kan vara batteriet för så där blev våran saab och så orkade den inte som den skulle och det var batteriet som var helt slut så då blev att köpa ett nytt batteri och det inte är topplockspackningen som är på väg att gå sönder.

Lycka till dock verkar du haft en otursdag.

kramar

2009-06-24 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0