Skattepengar=)

Skattepengarna kom idag...trodde inte att de skulle göra det, men tog mig en sista titt på bankkontot och där hade det ökat =)
Känns gött när det kommer in en massa pengar=)



Ni kan ju aldrig gissa vem som somnade i soffan förrut...sov typ en timmme och är nu HUR trött som helst..Men sover jag mer lär jag väl inte kunna sova i natt sen...
Om nån timme eller kanske lite mer är det dax för mig att fixa mat till mig å Johan, blir något så gott och nyttigt!! som hemmagjord pizza...=)
Fram tills det är dax att fixa med den får jag se vad jag hittar på..försöka piggna till lite kanske=)
Gå ut med lite sopor skulle behövas oxå...så ska väl göra det med...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: susanne

Godkväll!!! Ja inte å jätte nyttig kvällsmat får snåla in resten av veckan. Ha en bra kväll och spara pengarna. Kram Mamma

2009-06-09 @ 18:21:47
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh jag måste fan också kolla om vi fått d än oxå, men kul för er, ganska stor lycka när alla dom där pengarna kommer bara sådär t en..=)

Jora d e klart du oxå får låna den..Kraaam

2009-06-09 @ 20:55:23
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Stevie

Godmorgon Annica!



Vill bara säga GRATTIS till skatteåterbäringen!

Hemmagjord Pizza låter underbart,

önskar att jag också kunde laga mat faktiskt.



Ha en underbar Onsdag!



Kram

Stevie

2009-06-10 @ 06:29:06
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0