Skolavslutning

Gdo morgon!
Skolavslutning idag...en termin kvar bara...knappt, går inte hela hösten..klar uska i mitten av november...skönt=)
För även om jag tycker att det är ganska ok att plugga så längtar jag efter att få jobba, ha en normal ekonomi och börja livet på riktigt..dvs flytta till större, skaffa barn å sånt...
Det är sånt där riktigt tråkväder idag igen..När ska sommaren komma åter? Jag hoppas verkligen att den kommer nästa vecka, eller rättare sagt nu i helgen...ska man vara ledig en endaste vecka under hela sommaren så kan det väl få vara fint den veckan...Inget sånt här tråk höst väder..

Inatt skällde jag ut Johan...2½ timme hade jag legat och föröskt få tyst på honom, ville ju sova..men han bara snarkade och snarkade...till slut blev jag skogstokig och blev riktigt arg...Då blev han istället så tyst att jag var tvungen och känna så han fortfarande andades...
Inte så snällt att skälla på honom kanske...bad faktiskt om ursäkt innan han gick till jobbet..
Men det är så frustrerande att inte få sova..

Dagen idag kommer iaf att bestå av skolavslutning mellan 9-12, sen hem och äta lite, sen åker Johan och jag och fixar det sista som ska handlas hem innan vi ska åka på lördag...
Sen får vi se vad som mer hinns med...
Måste komma isäng innan Johan blir trött..jag ska upp tidigt imorrn..går brevid 6:45-15:45..Johan ska upp ännu tidigare..men han är van vid att gå upp tidigt..det är inte jag...

Ska väl försöka få i mig lite frukost nu och sen göra mig iårdning..över en timme innan jag ska gå, men sitter man och slöar för länge så har tiden helt plötsligt gått jätte snabbt och man hinner ingenting alls...

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Stevie

Tusen Tack för Din trevliga kommentar!



Om Du inte kan somna för att Din kille/sambo snarkar,

så prova med att klia honom i nacken en stund,

det brukar hjälpa och man slutar att snarka.

Vipps så kan Du somna!



Önskar Dig också en bra dag!



Kram

Stevie

2009-06-10 @ 07:37:02
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0