sova?

Näst intill allt är packat...såå skönt=)
Om 8½ timme är det dax att gå upp...kanske skulle man redan nu gå och sova...ska ju åka närmare 80 mil i bilen imorrn..Fast ne, kanske vid 8 blir det sängen...finns lite att fixa med fortfarande...Hade önskat man redan nu kunde packa in i bilen lite, men vågar inte riktigt det..man vet aldrig vad som händer...
Vet att jag på sista tiden (som vanligt) vare dålig på det där med bilder...men efter danmark så lovar jag bilder...ska ju tas en massa ju=)
Kommer inte att blogga ngt mer nu...på en hel vecka...HUR ska jag klara det?? Å inte läsa alla bloggar..kommer hamna efter HUR mkt som helst...men men..så är det...Kanske kommer bli skönt att slippa datorn till och med..
Nu ska jag in i duschen.
Ha det super bra nu.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0