Studenter

Ok, för 6 år sen tog jag studenten...det var svinkallt..på morgonen vod champagnefrukosten hade vi väl sådär 7-8 grader, om ens det..Inget regn då iaf..
Dock när vi ställde oss på flaket..då öppnade sig himlen...vilken otur..Men vill ju ha strålande fint väder...
Men..idag inser jag att vi inte hade värsta vädret man kan tänka sig...det har de idag...det regnar för fullt, å det blåser..dock har de det varmare..hela 10 grader...
Vädret påverkar mycket, MEN dagen kommer de ändå aldrig att glömma, jag gör det inte..En underbar dag...=)
Ännu underbarare med SOL..
När syster tog studenten var det nästan FÖR varmt istället...men hellre det än regn å rusk...
Man skulle betsämma dag efter vädret...haha...då hade de f¨tt ta studenten i maj här..Då när sommaren var här...nu är det ju mer höst..tyvärr..

Är lite trött..har inte tagot mig från datorn än...känner att jag kanske så smått skulle sätta fart med packning..kanske vänta en halvtimme till så jag kan slå på radion...behöver ju inte väcka grannarna allt för tidigt...

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nee men du din galning verkar ju ha gått upp exrta tidigt..;) Jaa d e nog lite bra att försöka somna tidigt, precis som ja nu, tänkte somna om me nepp bättre att gå upp å somna tidigare..Kram

2009-06-12 @ 07:45:02
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Becca

ja tänka sej att de var så länge sen känns inte så långt borta!!

2009-06-15 @ 10:50:04
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0