Tidig dag å luft

Slutade tidigare än jag trodde idag...fel i schemat..Men men...det gör inte så mkt, är ganska trött efter igår när jag typ inget sov å knappt åt, så helt ok att sluta 11 då=)
Å lycka när jag kom ner till cykeln, luften var kvar..bara hoppas att det håller sig hela tiden nu...Inga mer platta däck nu tack!

Johan är ledig idag men är hos sina föräldrar, hans pappa skulle kolla igenom bilen för att se var felet ligger...Men de hittar inget! Idag hade bilen iaf gått bra, inte segat eller nått sånt..Men dock har Johan å jag bestämmt att den där bilen kör vi med inom stan och ingen annan stanns...Vet ju aldrig om man blir ståendes ju...å då är det iaf skönast att vara i Linköping.
Ska vi längre får vi försöka låna bil eller typ "byta" bil för en stund.
Tackar iaf högre makt för att bilen gick hur bra som helst hela resan till och från danmark, den rullade ju iaf över 200 mil den veckan.

Har så ont i huvet, så en liten stund till vid datorn för att läsa bloggar å så, sen blir det tv:n och troligtvis sluta ögonen en liten stund.

Kram på er.



Bakom mig, kalla, blåsiga, regniga sverige..

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej!!! som du vet har jag känt mig lite bättre idag magen värker men är inte lika lös i magen och det är ju skönt. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-06-25 @ 19:31:04
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0