trött...



Men ett kort inlägg innan jag slänger mig i soffan för kvällen ska jag nog hinna med=)

Efter skolan hämtade Johan upp mig och vi drog oss ut till tornby en liten stund.
Sen hem å kolla på Vi hade ialla fall tur med vädret igen, köpte den idag=) Bra var den, dock med två avbrott för att babbla i telefon, men det gör inget=)
Ska ta å fixa oss lite kvällsmat nu strax, å sen blir det verkligen soffan..jag är så trött, men kanske inte så lustigt när man i princip inte sovit ngt i natt..Hoppas verkligen att Johan snarkar mindre..kommer blir tokig annars..

Ikväll sen klockan 8 blir det rent hus...se hur alla har sköt sig med städningen..vissa säkert med bättre reslutat än andra..
Ne, kvällsmat å sen soffan.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja nu har jag fått telefonsamtal aj aj stakarn gipsat från höften och ner till foten. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-06-03 @ 19:45:11
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0