Blev ingen träning

Som rubriken lyder, strax efter att jag skrev förra inlägget så ringde de från jobbet och frågade om jag kunde komma in, klart jag kunde, var ju uppe å allt, fick missa tränigen men den finns ju kvar om man säger så..Fick tiden 7-13, vilket visa sig inte stämma sen när jag väl kom dit, då var det 7-11...riktigt kort dag, inte vad jag hade tänkt mig..men men...det fick ju gå det med..

De har visst vare här från felanmälan fixat i vårt badrum, hade redanf rån början när de renoverade badrummet at fogen lossnade lite vid dörren, nu på sista tiden så lossnar det en massa..är ju inget bra..men idag hade de iaf vare här, ser ut som de lagt nån silikonlist eller nått sånt nu istället..får hoppas att det håller..De hade skrivit en lapp att vi inte fick röra på 24 timmar, så är väl bäst att hålla sig ifrån det då...får känna imorrn vad det är för ngt..

Får se om jag får med Johan att träna nu i eftermiddag istället, jag vill ju komma iväg, har jag räknat med att träna vill jag ju göra det oxå.

Ska ta å kolla lite bloggar nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0