dagen än så länge

Först blev det ju då träning, skönt=)
Sen promenad med mamma in till stan för att hälsa på farfar, relativt pigg idag efter oständigheterna. Sen gick vi ett litet litet tag på stan, köpte en klocka till farfar, han ville ha en, så det fixade vi.
Sen åkte vi hem hit så fikade vi lite, så mamma fick smaka på pajen, skickade även med en bit till pappa, lär ju ändå ta evigheter innan vi ätit upp hela den där..
Sen åkte mamma hem, jag satte mig vid datorn en stund med kände sen att det nog var på tiden att plugga lite, även fast jag inte gör nån praktik får jag ändå göra uppgifterna, men de var så lätta att jag gjorde klart båda två...Är bara muntliga uppgifter så lite stödord typ, tog ca en kvart..hur enkelt som helst=)
Så på tisdag när jag ska in till skolan så ska första redovisas, den andra först när praktiken är slut..men skönt att ha båda klara ändå, så slipper man tänka på det där..
Resten av eftermiddan vet jag inte rikigt vad jag ska göra, blir nog ganska lugn, lite disk så den ska jag ta, måste även tänka ut nån mat tills ikväll...Jobbigt det där med mat...Men ska nog komma på ngt...får öppna frysen å se vad som finns helt enkelt...nått med köttfärs funkar ju alltid, å finns ju en massa att göra med det..så lite färs åker nog upp.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0