F*n oxå

Då tyckte man våren var här...vad ser man när man slår upp ögonen? Det snöar....
Nu känns våren jätte långt bort igen..inte för att det snöar så värst mkt, kommer några flingor bara och det är 2 grader varmt, men ändå..bara det där att se snön...
Hade det hemskt i natt...Det började tjuta nått oerhört i ena örat, testljudet på tv:n ni vet, fast med en volym några steg högre. Så fort jag la ner huvet och skulle försöka somna så blev det bara ännu värre...Jaha, tinitus tänkte jag, hur jag nu fått det.lyssnar aldrig på hög musik, aldrig hörlurar i öronen...till slut somnade jag iaf och vaknar av att ljudet är borta, men det känns lite lustigt i örat..får hoppas det försvinner...

Robinson igår, aså jag tyckte så synd om dom..komma till nått ställe där ingen mat alls finns...Verkade helt sjuk tycker jag, dessutom saknade man ju att se de där fina stränderna..verkar väl som ett av lagen kommer att hamna på en sån strand sen, men att ett av lagen ska få vara kvar vid det där träsket tycker jag är hemskt...

Ska gå å lägga mig brevid Johan en stund till å se om han behagar vakna..

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! ETT STORT TACK för hjälpen. Jo då men nu är ryggen paj. Kram mamma

2009-03-22 @ 16:07:02
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0