Fredagen den 13:e

Olyckornas dag..fast det brukar inte vara så farligt.
Snöar en massa idag igen...började ju smälta bort igår när det var ett par plus..men nej nej, mer ska det komma, trött man blir på det. Vill ju ha vår nu.
Jag är så trött idag, men tro inte att jag kan sova för det..strax innan 7 slogs ögonen upp, de ville minsan inte sova mer...morr..men men...har nog sovit tillräkligt ändå, då vi la oss vid halv 10 igår kväll...bara så skönt att sova ju..=)
Skulle behöva städa här idag, men orkar inte dra fram den stora damsugaren känner jag, så tar nog bara en runda mer ergorapidon, då går det fort=)
Ska kolla lite bloggar nu, sen blir det frukost.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja vi får se om det blir stan pappa inte helt okej. Kram mamma

2009-03-13 @ 07:33:14
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

just det, fredagen den 13, hade jag glömt bort...

allt bra med dig?

Kram

2009-03-13 @ 09:24:25
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0