God morgon

Idag äntligen sov jag lite längre, vaknade en massa gånger dock, men runt 7 så somnade jag om och vaknade först nu halv 9, jätte skönt faktiskt.
Halsen gör fortfarande ont, men i natt trodde jag att jag fått öroninflammation, fasen vad ont det gjorde, men det var nog bara pga halsen, skönt det...
Satt å googlade lite igår på mina symtom, halsont som kommer och går och varar i en evighet, som först började med förkylning och feber, trötthet osv...Kan vara körtelfeber..är ju inget de kan göra ngt åt ändå eftersom det är ett virus...kan vara upp till 6 veckor, å så ska man inte träna på 4 veckor efter att man blie frisk...ups i så fall..=) Är ju inte säkert det är detta, men nått måste det ju vara när man aldrig blir riktigt bra...Får väl ta mig till läkaren igen om det inte är bättre om ett par veckor, kan ju inte gå med halsont hur länge som helst...
Ni som träffar mig, var inte rädda om det nu skulle vara körtelfeber, smittar i princip bara via munnen...Det är Johan som kan ligga risigt till...Det kan ju alltså smitta på annat sätt, men det är ovanligt.
Nog om det, här sitter jag bara och gissar.
Nu ska jag läsa bloggar=)
Kram

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du kryar på dig snart...

:-)

2009-03-03 @ 09:26:00
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0