God morgon

Solen skiner på oss idag..hoppas att det håller i sig..=) Vill ut på en promenad sen...men måste få vakna först...
Är sån där dag då jag är HUR trött som helst, tror det beror på pencillinet, visserligen är ju jag ofta trött, men inte så här som jag vare de senaste dagarna...vet egentligen inte varför jag ens ger mig upp, kunde ju lika gärna ligga kvar å sova, men det känns så trist att sova bort hela dagen.
Idag jobbar Johan till 4 i eftermiddag, så får snällt vara ensam hela dagen, men det går det me..Dagarna brukar ändå gå så fort.
Vet inte alls vad jag ska hitta på, en promenad är given i solen, om den håller sig, annars får det bli en bland molnen, behöver väl städa av lite oxå...så kul det är..avskyr att städa, men det måste ju göras ibland.
Först nu ska jag iaf läsa lite bloggar, å sen äta frukost.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0