God morgon

Tisdag morgon, eller förmiddag är det väl kanske...
Blev inget jobb för Johan idag, så idag har vi dagen tillsammans.
Ingen bra dag alls..det regnar en massa..gillas inte..
Ont i huvet har jag oxå..gillas inte det heller...aldrig ska något få vara rikigt bra.
Idag äter jag mina 3 sista pencillintabletter, bara hoppas att jag inte får skiten åter efter att slutat äta, men det blir nog bra, förra gången hjälpte det ju å det har dte ju gjort den här gången oxå, än så länge iaf.

Synd med hockeyn igår, att LHC åkte ut...men med så många förlängningar så blir det ju tillslut att tröttaste laget gör en miss och åker ut..synd men inget att göra åt.

Nu ska jag läsa lite bloggar=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Inte mycket du uppdaterat idag men Johan varit ledig. Ha en bra kväll så ses vi imorgon.Kram mamma

2009-03-17 @ 19:27:50
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0