God morgon

Då var det åter måndag.
Bara en vecka kvar tills skolan drar igång igen, ska bli ganska skönt att de sätter igång, komma in i vardagen igen=)
Johan slutar som vanligt tidigt idag så tänkte jag skulle ha maten klar tills han kommer hem, blir chili corn carne idag..enkelt med gott=)
Sen vet jag inte alls vad vi ska hitta på under eftermiddagen..vi får se helt enkelt.
Det slutade snöa igår till slut och inte jätte mkt har lagt sig, bara ett tunnt tunnt lager, kallt är det dock, runt nollan och ingen sol att skåda.=( Får hoppas att det snart blir varmare så det lilla som ligger smälter bort och det blir vår igen..dock tror jag det fanns risk för snö både idag å imorrn...får hoppas att det inte blir så.
Jag är som vanligt dötrött..men kände jag var tvungen att gå upp, lägger man sig så pass tidigt som 10 så kan man inte ligga å sova hur länge som helst på dagen. Den värsta tröttheten lär ju bero på pencillinet, en annorlunda trötthet lixom, trött i hela kroppen på nått sätt, går inte att förklara.
Ska få i mig lite frukost nu snart tänkte jag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0