God morgon

Jag är sååå seg idag..drömde inget roligt alls...Fast behöver inte ta upp det här i bloggen...japp, så illa var det att jag inte ens vill delge er det.
Mamma kommer nog upp hit snart, hon ska hämta upp mig så vi ka träna, så satt jag å ringde å ringde, ingen som svara hemma..lustigt..men så öppnar jag upp bloggen å ser att hon skulle skjutsa pappa till jobbet..så hon får väl komma upp hit en liten stund innan vi ger oss iväg. Jag måste ju få bli klar.
Sitter å försöker få i mig lite yoghurt, gillar inte att äta på morgonen precis när jag gått upp, men måste ju när jag ska träna, orkar abslout inte träna på fastande mage.
Blir en längre uppdatering lite senare sen, har inte så mtk tid att skriva just nu, packa väskan ska jag göra oxå.
Kram på er så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0