Hej mitt vinterland...

F*n vad det snöar...å blåser...Inget roligt..
Nu kommer jag tjata en massa om vad jobbigt det är med en massa snö...sorry...
Men vadå..nästan allt smälte ju bort igår när solen var framme och det var så varmt och skönt...
De säger att våren kommer åter nästa vecka...jaha, men det hjälper ju inte nu när snön yr...ååå...
Insåg precis att klockan redan är 10:30!! var har förmiddagen tagit vägen?
Johan slutar ju snart=) eller vid 2 slutar han, men ska dagen gå så här fort så är ju klockan snart 2=)
Bio blir det ikväll sen...å så namnet på den...ska kolla...Marley och jag, ska handla om nån hund å lite...den verkar väldigt bra, rolig film, det kan behövas, få skratta lite=)



Syns knappt att det snöar ens...men detta är iaf vad jag ser när jag tittar ut..igår låg det tyo ingen snö alls...
Jaja..man styr ju inte över vädret..
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Idag mår jag bra igen =)

2009-03-27 @ 11:45:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: shall

Säger det samma är jätte trött på det kalla och snöiga vädret, vill ha sommar och sol nu.



Filmen Marley och jag verkade ju jätte bra vill gärna se den jag med.



Hopps du gillar den.

2009-03-27 @ 14:08:41
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0