Hemma hos oss

Gick runt och tog lite kort i vår lilla 2:a då..Ni får ursäkta att vissa bilder är lite suddiga, orkade inte hålla på och ta om och göra inställningar för varje bild..

Vi börjar med hallen:



Inte så svårt att förstå, vår ingång..



Har en ganska stor hall, så datorn får plats oxå, även en frys frå vi plats med i hallen, tog dock inget kort på den...ett frysskåp vet väl alla hur det ser ut ändå lixom..

Köket då:



Borde valt inställnigen för motljus här..nåja...vårt bord å så där iaf...





Det var köket det..

Vårt vardagsrum:







Den här gillar jag skarpt, fick den av syster och anders en gång när jag fyllde år, först var den svårplacerad..men gjorde om lite hemma och den fick sin perfekta plats, älskar den=)

Sovrummet:



Som sagt..motljus...

Badrummet/toaletten, kalla det vad man vill:



Ni får leva med att det hänger lite tvätt...orkade inte gå runt och fixa en massa bara för att ta lite kort lixom...

Det var vår lägenhet det...har en klädkammare oxå, men den ska jag abslout inte visa er, den visar vi inte för nån..men om jag säger så här, allt är inslängt och den är inte iårdninggjord på typ ett år...
Balkong har vi en oxå, men den är så tråkig att ta bilder på så här års...

Längtar så efter en större lägenhet, helst skulle det vara ett litet hus, men det lär det inte bli på mååååååånga år..Men iaf större lägenhet, en 4 blir nästa, så det finns rum när vi sen skaffar barn och så som jag tjatat om så många gånger, både här i bloggen och i verkligheten, ett måste att det är framdraget till tvättmaskin och väldigt gärna diskmaskin oxå..men tvättmaskinen är helt klart viktigast.
Men skolan får jag gå klart först, Johan ska få sin fasta tjänst och jag bör oxå få nått jobb, helst nån fast tjänst jag med...

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anders

Om du tröttnar på blompedistalen tar vi gärna tillbaka den ;) nu finns den ju tusan inte att få tag på och vi vill ju ha en likadan..

Ha en fin dag, kramkram

2009-03-02 @ 12:08:20
Postat av: annica

Svar till anders: haha, vi tröttnar nog inte på den..den är ju så fin=) det är ju synd att den inte går att få tag på mer..men det var ju tur att ni fick för er att köpa en till mig iaf=)

Ha en bra dag du med.

Kram

2009-03-02 @ 12:39:37
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! ja det vra dax att ta kort mens det var städat eller? Ja det var skönt att sluta tidigt är bara lite trött. Kram mamma

2009-03-02 @ 14:43:17
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Linda

jätte fint

2009-03-02 @ 16:56:19
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: ejmis

Kul att se hur du har det =)

2009-03-02 @ 19:18:40
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Fin lägenhet:)

2009-03-03 @ 05:25:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Becca

Fint ni bor :-)

Har du bdb där kan du se bilder på vårt lilla hus:-)

2009-03-03 @ 16:28:22
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0