Jag citerar

" Jag ska döda dig din jävla idiot, ååå vad jag ska döda dig"
Han har hållt på hur många timmar som helst nu..å så slår han i väggar och kastar saker och har sig..imorrn blir det att ringa fastighetsförvaltaren och prata om detta...så här kan vi ju inte ha det..han kan fasen inte bo kvar här. Det är klart att man kan få bli arg ibland, skrika lite och svära och ha sig, självklart, men inte så mkt som han gör, det är skrämade att höra honom..frågan är ju bara vad han blir arg på, för han bor ju ensam där...Jaja...det där får de ta tag i från akelius..jag går absolut inte och ringer på, vet man aldrig vad som händer.

Annars..min rygg gör så ont så jag vet inte var jag ska ta vägen, ländryggen, han jag inte så ofta ont i...ev är det träningsvärk, men det gör ont så jag gråter. Kanske kanske har jag en snäll karl som vill massera lite sen när han kommer hem..efter att jobbat lite mer än 9 timmar, så ok, orkar han inte förstår jag..men det vore väldigt skönt...

Unga mödrar snart..ett favorit program, det roliga är att Johan aldrig såg det där förrut..men han har fastnat i det han med...så han skicka ett sms förrut och fråga om jag inte kunde vara gullig och spela in det åt honom. Så klart jag gör=)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

oh. lagom roliga grannar :S akelius ska nog akta sej lite... för de e många som klagar.. så de kommer nog tappa hyresgäster om inte annat. förresten dammsugaren? e den värd pengarna då? hur mkt kan man dammsuga innan den ska tömmas osv...

2009-03-05 @ 15:57:28
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Linda

tack:) nu har ja 100% bestämt ja ska köpa en sån dammsugare :D

2009-03-05 @ 17:29:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0