jobbig dag

Blir en sån där jobbig dag idag, en dag då jag bara kommer att klaga...stakars Johan när han kommer hem...
Halsen är ju som den är, gör inte jätte jätte ont, men den känns, örat känns det med..det hettar eller hur jag nu ska förklara..gör ont i örat när jag sväljer me, men det är väl pga halsen...å så denna jä*la magvärk...
Tog mig ett par värktabletter, inte för att de hjälper mot magen, men kanske lite mot örat..vi får se, receptfria värktabletter är ju ändå ingen fara att ta, även om de inte alltid hjälper mot allt..
Något som är bra idag är att solen skiner och det är typ 4 grader varmt eller nått sånt...fast när jag verkligen tittar ut så är det ganska mkt moln ändå...*suck*
Johan slutar vid 2 idag, så ganska tidigt iaf, får eftermiddan och kvällen tillsammans=) Klagar inte på det, fast Johan skulle säkert tycka det var skönare att jobba än vara hemma och höra mig klaga...skulle kanske ringt till läkaren imorse..får se om jag kanske ringer imorrn om det fortfarande gör ont i örat..halsen kan jag ju vänta med, men om det skulle vara en öroninflammation så måste jag ju gå med den..eller måste och måste, det kan ju gå över av sig själv det me...
Ne, slutar skriva för er skull..Det är nog mest bara jobbigt att läsa om mina klagomål..
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa d va gott me, så d får ni ta å göra snart..;)

Sååå otippat att han skulle få en chokladkartong av dom då, haha, helt sjukt ju..=P

Men annars hade han ju fått bra grejer..Kramar

2009-03-03 @ 21:17:37
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack så mycket jo visst den 3 är min dag vettu :-) Du har med siffra 3 lr?! o månad 10?

har ja rätt?

2009-03-04 @ 05:20:12
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Synd att pappa redan åkt men han vill vara där tills dom öppnar. Kram mamma

2009-03-04 @ 06:48:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0