Kväll igen

Då har kvällen åter kommit..dagen gick så fort.
Var hos mamma å lämnade av vår assistent, behöver den på onsdag när jag, mamma å syster ska baka en massa bröd, gott med hembakat bröd utan en massa onödiga tillsattser=) Många vinningar på att baka eget, å roligt när man är flera som gör det tillsammans=)
Snart är det dax för unga mödrar sen är det ju dessutom halv 8 hos mig..älskar dessa två program, så vardagar är bra de, iaf kvällarna=)
Jag vet det har vare dåligt med bilder här på bloggen sista tiden..jag som bättrade mig...Ska försöka skärpa mig, måste bara ta å sätta batteriet till kameran på laddning...hehe...tage slut, lustigt, så mkt bilder som jag har tage, det tar ju lite tid innan man lär sig alla funktioner och vilken inställning som passar bäst vid olika tillfällen.
Snart blir det ju kanske en massa vackra vårtecken, får ge oss ut i skogen å se om man kan hitta ngt där kanske=) Fast inte ikväll så klart.
Nu unga mödrar.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Beck färdig sedd. Hoppas du är bättre tills imorgon. Kram mamma

2009-03-16 @ 19:05:19
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det hoppas jag. Snart dax att packa ihop dator ska se på halv åtta. kram mamma

2009-03-16 @ 19:12:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! ha en bra dag. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-03-17 @ 07:37:14
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0