Kvällen

Vid 4 ca blev vi ensamma igen, sen dess har det diskats, lästs, gått promenad, slöat framför tv:n och fixar nu kvällsmat.
Soffan ska intas och kommer nog stanna där resten av kvällen...nån timme eller så innan det är dax för sängen istället..Johan ska upp tidigt imorrn igen, så bäst att lägga sig tidigt, finns inte så mkt mening för mig att sitta uppe ensam, så jag brukar ju lägga mig samtidigt, mysigare så oxå.
Ont i halsen har jag ikväll igen, blir tokig, blir visst aldrig helt bra..jobbigt är det, men får hoppas att det är bättre imorrn, magen är heller inget rolig...men man får stå ut helt enkel..eller, enkelt är det ju inte..men aa...
Ne, tv:n å så kolla om våra varma mackor är klara.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0