Måndag morgon

God morgon!
Är trött idag..men ska iväg å träna, så det var bara att bege sig upp...Imorrn ska jag ju upp ännu tidigare så ska inte klaga...skolan imorrn mellan 8:30-16...hur ska det gå? Vi som annars bara går till 12! och nu när man inte är van heller...kommer fasen sitta och somna...men men...det får bli som det blir.
Efter träningen blir det upp till stan å hälsa på farfar en stund och sen hem, Johan slutar tidigt så hela eftermiddagen har vi tillsammans=)
Lite, lite, lite snö ligger det ute, men så mkt som det snöade igårkväll så trodde jag allt att det skulle ligga en del...Men klagar absolut inte, för vill inte ha nån snö...
Usch...tror jag drage på mig en förkylning igen..sitter å nyser för fullt, det gjorde jag igårkväll med...Vill verkligen inte bli sjuk igen, det har jag vare tillräkligt det här året.
Så mycket intressantare blir det inte nu..
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0