Nu så

Nu har jag äntligen tid för uppdatering.
Igår då...en seg dag i skolan, men så klart väldigt kul att träffa klasskompisarna, men var så trött..å det där med att sitta å lyssna när man är så trött...höll på att somna flera gånger om..men men..
Slutade bra mkt tidigare än vi fått tid till...så typiskt när jag ju skulle träffa syster på stan när hon slutade jobba...Nåja, Terese skulle på stan en stund med så hade ju lite sällskap iaf, då går tiden fort iaf=)
Träffade sen då syster, satte mig å åt lite, skulle aldrig orka hela kvällen utan mat.
Sen bion då, så jäkla bra den var, skrattade en hel del...så tack kära syster yster för att jag fick följa med=)
Hem det bar sen och hamnade i soffan, höll mig vaken, otroligt men sant...vid 10 blev det sen sängen, somnade på 2 röda typ=)
Morgonen nu har vi vare å tränat, brukar ju alltid gå till farfar efter träningen, men inte idag då han får annat besök, ganska skönt att bara få åka hem och ta det lugnt.=)
Så nu är man då hemma ska inte göra ngt alls känner jag..sitta här ett tag å läsa en massa bloggar å sen slänga mig i soffan å kolla nån film eller nått..Johan är hemma runt ett eller nått så hela eftermiddan tillsammans, jätte skönt faktiskt=) Igår träffade vi ju typ inte varann överhuvudtaget...Lite lite på morgonen och lite lite på kvällen. Men så får det vara vissa dagar.
För en gångs skull har jag minnet i behåll..så har tage bild på mattan vi köpte i måndags..orkade ju inte lägga ut den då...



Är bara en vanlig trasmatta, men den gör en hel del för hallen, å sen slipper man se allt grus som annars ligger på golvet...Nu hamnar det ju i mattan, så det finns ju där ändå, men man slipper se det iaf...haha=)

Nu ska jag ta å läsa lite bloggar, behöver läsa igen lite, har inte riktigt haft tid att läsa ju..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hej! skulle bara säga att ja har köpt en såndär dammsugare som vi snackade om :p ska testa den så snart som möjligt. en grå blev de....

2009-03-11 @ 17:12:53
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! ja nu är det Torsdag redan usch vad veckan springer. Nej semlorna var sämre än Maxi sen tyckte pappa det var för lite grädde visst det har varit mer på dom vi köpt men jag tyckte det var okej. Ska du göra idag? Kram mamma

2009-03-12 @ 06:11:56
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0