Nytt pencillin

Skrev ju igår om att jag kanske skulle ner till läkaren pga uvi:n som jag fått för mig inte gått över riktigt...Ringde till vc och fick en ny tid bara20 minuter efter att jag pratade med henne...
Det var fortfarande uvi..det andra pencillinet  hade inte hjälpt...nu ska jag ner imorrn å lämna in ett prov som ska på odling och så fort jag tage det provet ska jag börja på en ny pencillinkur.
Mamma fick i början av veckan oxå pencillin..hon fick så härligt lila tabletter..jag fick nöja mig med gula..



Finare än tråkiga vita iaf=)

Så fint väder det vare ute äve idag=) Man blir så glad av all denna sol=) Hoppas att det håller i sig..fast det blir väl som det alltid blir, det kommer säkert komma snö en eller ett par gånger innan våren är här på rikigt lixom..Men kommer det mer så är det ju inget som lägger sig nått direkt iaf, det kan man ju vara glad över=)

Nu ska här lagas mat..fläskfilégryta med ris..mums mums=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0